0



Από τον Winnie το αρκουδάκι ακούσαμε πολλές σοφές κουβέντες και παρόλο που προκαλεί εντύπωση είναι γεγονός ότι από ένα παιδικό μπορεί να μεταδοθούν σωστά μηνύματα!

Διαβάζοντας θα καταλάβετε ακριβώς τι εννοούμε. Ίσως τελικά ο Winnie να μεταδίδει πιο σωστά μηνύματα από κάποιους αδιάφορους γονείς! 

 

1) Γουρουνάκι: πως μπορούμε να συλλαβίσουμε την αγάπη?

    Γουίνι: δεν την συλλαβίζεις...την  νιώθεις!!!

 



2) Τα ποτάμια το ξέρουν: δεν υπάρχει βιασύνη.θα φτάσουμε εκεί μια μέρα!



3) Τα πράγματα που με κάνουν διαφορετικό είναι τα πράγματα που κάνουν έμενα!


 

4) Αν θες να φτάσεις 100 χρονών εγώ θέλω να φτάσω 100 -1 έτσι ώστε να  μην χρειαστεί να ζήσω ποτέ χωρίς εσένα.




5) Νομίζω ότι ονειρευόμαστε ώστε να μην είμαστε χώρια για τόσο πολύ. Αν είμαστε ο ένας στα όνειρα του άλλου μπορούμε πάντα να είμαστε μαζί!





6)Δε μπορείς να μείνεις στη γωνία σου στο δάσος περιμένοντας τους άλλους να έρθουν σε εσένα .Πρέπει εσύ να πας σε αυτούς μερικές φορές



7)Υποσχέσου μου ότι ποτέ δε θα με ξεχάσεις γιατί άμα το κάνεις δε θα φύγω ποτέ



8)Λίγο ενδιαφέρον και λίγη σκέψη για τους άλλους κάνει όλη τη διαφορά



9)Κάτι φορές τα μικρότερα πράγματα πιάνουν περισσότερο στη καρδιά σου




10) Μια μέρα χωρίς φίλους είναι σαν ένα βάζο χωρίς ούτε μια σταγόνα μέλι μέσα



11) Αν έρθει μια μέρα που δε θα μπορούμε να είμαστε μαζί κράτα με μες στην καρδία σου.Θα μείνω εκεί για πάντα



12) Παλιότερα πίστευα στο πάντα....αλλά το πάντα είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό


 

13)Αγάπη είναι να κάνεις μερικά βήματα πίσω,μπορεί και παραπάνω...για να δώσεις χώρο στην ευτυχία κάποιου που αγαπάς



14) Μια μέρα που περνάω μαζί σου είναι η αγαπημένη μου μέρα .Οπότε σήμερα είναι η αγαπημένη μου μέρα



15) Πόσο τυχερός είμαι που έχω κάτι που κάνει το αντίο τόσο δύσκολο


Δημοσίευση σχολίου

 
Top