0


Η γυναίκα είχε τον τρόπο της! 


Πηγαίνει ένα αντρόγυνο στον γιατρό και λέει ο άντρας πως η γυναίκα του δεν το έχει κάνει μαζί του τους τελευταίους πέντε μήνες.
Ο γιατρός παίρνει την γυναίκα στο γραφείο του για να μιλήσουν ιδιαιτέρως.


Την ρωτάει λοιπόν ο γιατρός :
- Γιατί κυρία μου δεν καθόσαστε του άντρα σας;
Και του λέει λοιπόν η γυναίκα :
- Ακούστε να σας πω γιατρέ μου. Τους τελευταίους πέντε μήνες που παίρνω ταξί για να πάω στην δουλειά μου, δεν έχω λεφτά, και με ρωτάει ο ταξιτζής :
- Λοιπόν θα πληρώσετε σήμερα, ή …;
Όταν πηγαίνω στην δουλειά είμαι πλέον αργοπορημένη και με ρωτάει ο προϊστάμενος :
- Λοιπόν θα σας γράψω την αργοπορία, ή …;
Για να γυρίσω σπίτι παίρνω ταξί και με ρωτάει πάλι ο ταξιτζής :
- Λοιπόν θα πληρώσετε αυτή την φορά, ή …;
- “Οπως κατλαβαίνετε γιατρέ μου, όταν γυρνάω σπίτι, είμαι πολύ κουρασμένη και δεν θέλω άλλο.
Και της λέει ο γιατρός :
- Λοιπόν κυρία μου, θα το πούμε στον άντρα σας, ή … ;



Δημοσίευση σχολίου

 
Top