Η Apple και πάλι στην κορυφή της λίστας των πολυτιμότερων brands
Η αξία του λογότυπου και της μάρκας «Apple», υπολογίζεται στα 119 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το ΑΕΠ κρατών, όπως του Μαρόκο, του Ισημερινού ή του Ομάν - Ποιες εταιρείες συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα
Η αξία του λογότυπου και της μάρκας «Apple», υπολογίζεται στα 119 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το ΑΕΠ κρατών, όπως του Μαρόκο, του Ισημερινού ή του Ομάν - Ποιες εταιρείες συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδαΣτην κορυφή της έγκυρης λίστας των πολυτιμότερων brands του πλανήτη, βρέθηκε η η Apple για άλλη μια χρονιά.Σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand που συντάσσει τη λίστα για το 2014, η αξία του λογοτύπου και της μάρκας «Apple», υπολογίζεται στα 119 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το εθνικό ακαθάριστο προϊόν πολλών κρατών, όπως του Μαρόκο, του Ισημερινού ή του Ομάν και σημειώνει μια άνοδο, της τάξης του 21% για την αμερικανική εταιρεία σε σχέση με την περσινή λίστα.
Η πρώτη πεντάδα αποτελείται από την Google (107 δισ.), την Coca Cola (81 δισ.), την IBM (72 δισ.) και την Microsoft (61 δισ.) ενώ από τις 100 εταιρείες, οι 13 ανήκουν στον τομέα της τεχνολογίας. Η Samsung βρίσκεται στην έβδομη θέση ενώ το Facebook στην 29η.
Όπως αναφέρει η Interbrand, η μεθοδολογία κατάταξης των brands λαμβάνει υπόψη τρεις παράγοντες που καθορίζουν την αξία μιας μάρκας - η οικονομική απόδοση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, η επιρροή που ασκεί το brand στους καταναλωτές και η ικανότητα διαχείρησης των τιμών των προϊόντων της και των κερδών της.
Να σημειωθεί ότι η κορυφαία επίδοση της Apple, συμπίπτει με την ανακοίνωση του event αποκάλυψης των νέων iPad, iMacs, του λειτουργικού Mac OS X Yosemite και πολλών ακόμα, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις της στο Cupertino.
Πηγή: newmoney.gr
Η πρώτη πεντάδα αποτελείται από την Google (107 δισ.), την Coca Cola (81 δισ.), την IBM (72 δισ.) και την Microsoft (61 δισ.) ενώ από τις 100 εταιρείες, οι 13 ανήκουν στον τομέα της τεχνολογίας. Η Samsung βρίσκεται στην έβδομη θέση ενώ το Facebook στην 29η.
Όπως αναφέρει η Interbrand, η μεθοδολογία κατάταξης των brands λαμβάνει υπόψη τρεις παράγοντες που καθορίζουν την αξία μιας μάρκας - η οικονομική απόδοση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, η επιρροή που ασκεί το brand στους καταναλωτές και η ικανότητα διαχείρησης των τιμών των προϊόντων της και των κερδών της.
Να σημειωθεί ότι η κορυφαία επίδοση της Apple, συμπίπτει με την ανακοίνωση του event αποκάλυψης των νέων iPad, iMacs, του λειτουργικού Mac OS X Yosemite και πολλών ακόμα, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις της στο Cupertino.
Πηγή: newmoney.gr
πηγή
Η Apple και πάλι στην κορυφή της λίστας των πολυτιμότερων brands
Δημοσίευση σχολίου